Шукати в розділі

  • Відповідно до вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України, Кабінету Міністрів України в Головному управлінні Держпродспоживслужби в м. Києві протягом 2019 року здійснювалася робота щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення.

    За цей період Головним управлінням Держпродспоживслужби в м. Києві було отримано та розглянуто 8561 звернення від громадян, у тому числі 4148 що надійшли поштою, 3257 –  на електронну адресу, по телефону – 103 та під час особистого прийому – 1053 (таблиця 1).
     
      кількість питома вага
    поштою 4148 48,5%
    на E-mail 3257 38,0%
    по телефону 103 1,2%
    особисто 1053 12,3%

    З загальної кількості отриманих звернень: 314 (3,7%) – було отримано від Київської міської та районних державних адміністрацій, 57 (0,7%) – з правоохоронних органів, 3111 (36,3%) – з Держпродспоживслужби України     (у т.ч. 1795 – Урядова гаряча лінія),  4872 (56,9%) – безпосередньо від заявників та 207 (2,4%) – з інших установ та організацій (таблиця 2). 
     
      кількість питома вага
    КМДА, РДА 314 3,7%
    правоохоронні органи 57 0,7%
    ДПССУ 1316 15,4%
    Урядова гаряча лінія 1795 21,0%
    заявник 4872 56,9%
    інші 207 2,4%

    Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушують питання щодо недотримання вимог чинного законодавства:

    1. у сфері захисту прав споживачів – 6986 (81,6%), а саме:
    • 2532 скарги з питань цінової політики;
    • 2307 звернень щодо неналежної якості послуг у різних сферах (в т.ч. 627 скарг на якість житлово-комунальних послуг та 44 – на фінансові і банківські послуги);
    • 1527 звернень про порушення прав споживачів у сфері торгівлі непродовольчими та продовольчими товарами;
    • 429 скарг на порушення правил торгівлі та некоректну поведінку персоналу;
    • 76 звернень споживачів реклами.
    2. у сфері державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства – 983 (11,5 %), а саме:
    • 379 звернень стосовно порушення санітарних норм та правил суб’єктами господарювання;
    • 286 скарг на погіршення умов проживання через шкідливий вплив фізичних факторів середовища (шум, вібрація, електромагнітне випромінювання);
    • 171 скарга на забруднення атмосферного повітря, ґрунту та водойм;
    • 96 скарг на неналежний санітарний стан житлових будинків та прибудинкових територій.
    3. у галузі ветеринарної медицини та безпечності харчових продуктів – 527 (6,2%), а саме:
    • 497 скарг на реалізацію неякісних харчових продуктів на торгівельних майданчиках, продовольчих ринках, ярмарках та в закладах громадського харчування;
    • 30 скарг на недотримання ветеринарного законодавства.