Шукати в розділі

  • Відповідно до вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України, Кабінету Міністрів України в Головному управлінні Держпродспоживслужби в м. Києві протягом 9 місяців 2019 року здійснювалася робота щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення.

    За цей період Головним управлінням Держпродспоживслужби в м. Києві було отримано та розглянуто 6960 звернень від громадян, у тому числі 3776 що надійшли поштою, 2214 –  на електронну адресу, по телефону – 67 та під час особистого прийому – 903.
    Звідки надійшло  Кількість Питома вага
    поштою 3776 54,3%
    на E-mail 2214 31,8%
    по телефону 67 1,0%
    особисто 903 13,0%

    З загальної кількості отриманих звернень: 239 (3,4%) – було отримано від Київської міської та районних державних адміністрацій, 47 (0,7%) – з правоохоронних органів, 2232 (32,1%) – з Держпродспоживслужби України     (у т.ч. 1289 – Урядова гаряча лінія),  4285 (61,6%) – безпосередньо від заявників та 157 (2,3%) – з інших установ та організацій.
    Звідки надійшло   Кількість Питома вага
    КМДА, РДА 239 3,4%
    правоохоронні органи 47 0,7%
    ДПССУ 943 13,5%
    Урядова гаряча лінія 1289 18,5%
    заявник 4285 61,6%
    інші 157 2,3%

    Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушують питання щодо недотримання вимог чинного законодавства:
    1.          у сфері захисту прав споживачів – 5771 (82,9%), а саме:
    • 2509 скарг з питань цінової політики;
    • 1644 звернення щодо неналежної якості послуг у різних сферах        (в т.ч. 431 скарга на якість житлово-комунальних послуг та 38 – на фінансові і банківські послуги);
    • 1177 звернень про порушення прав споживачів у сфері торгівлі непродовольчими та продовольчими товарами;
    • 320 скарг на порушення правил торгівлі;
    • 53 звернення споживачів реклами.
    2.       у сфері державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства – 733 (10,5 %), а саме:
    • 280 звернень стосовно порушення санітарних норм та правил суб’єктами господарювання;
    • 215  скарг на погіршення умов проживання через шкідливий вплив фізичних факторів середовища (шум, вібрація, електромагнітне випромінювання);
    • 123 скарг на забруднення атмосферного повітря, ґрунту та водойм;
    • 80 скарг на неналежний санітарний стан житлових будинків та прибудинкових територій.
    3.       у галузі ветеринарної медицини та безпечності харчових продуктів – 393 (5,6%), а саме:
    • 369 скарг на реалізацію неякісних харчових продуктів на торгівельних майданчиках, продовольчих ринках, ярмарках та в закладах громадського харчування;
    • 24 скарги на недотримання ветеринарного законодавства