Шукати в розділі

  • Відповідно до вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України, Кабінету Міністрів України в Головному управлінні Держпродспоживслужби в м. Києві протягом І півріччя 2019 року здійснювалася робота щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення.

    За цей період Головним управлінням Держпродспоживслужби в м. Києві було отримано та розглянуто 5214 звернень від громадян, у тому числі 3136 що надійшли поштою, 1309 –  на електронну адресу, по телефону – 31 та під час особистого прийому – 738 (таблиця 1).
      кількість питома вага
    поштою 3136 60,1%
    на E-mail 1309 25,1%
    по телефону 31 0,6%
    особисто 738 14,2%

    З загальної кількості отриманих звернень: 147 (2,28%) – було отримано від Київської міської та районних державних адміністрацій, 31 (0,6%) – з правоохоронних органів, 1347 (25,8%) – з Держпродспоживслужби України     (у т.ч. 731 – Урядова гаряча лінія),  3615 (69,3%) – безпосередньо від заявників та 74 (1,4%) – з інших установ та організацій (таблиця 2). 
      кількість питома вага
    КМДА, РДА 147 2,8%
    правоохоронні органи 31 0,6%
    ДПССУ 616 11,8%
    Урядова гаряча лінія 731 14,0%
    заявник 3615 69,3%
    інші 74 1,4%

    Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушують питання щодо недотримання вимог чинного законодавства:
    1. у сфері захисту прав споживачів – 4523 (86,7%), а саме:
    • 2458 скарг з питань цінової політики;
    • 1016 звернень щодо неналежної якості послуг у різних сферах        (в т.ч. 297 скарг на якість житлово-комунальних послуг та 28 – на фінансові і банківські послуги);
    • 786 звернень про порушення прав споживачів у сфері торгівлі непродовольчими та продовольчими товарами;
    • 181 скарга на порушення правил торгівлі;
    • 40 звернень споживачів реклами.
    2. у сфері державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства – 411 (7,9 %), а саме:
    • 170 звернень стосовно порушення санітарних норм та правил суб’єктами господарювання;
    • 117  скарг на погіршення умов проживання через шкідливий вплив фізичних факторів середовища (шум, вібрація, електромагнітне випромінювання);
    • 54 скарги на неналежний санітарний стан житлових будинків та прибудинкових територій;
    • 48 скарг на забруднення атмосферного повітря, ґрунту та водойм.
    3. у галузі ветеринарної медицини та безпечності харчових продуктів – 231 (4,4%), а саме:
    • 219 скарг на реалізацію неякісних харчових продуктів на торгівельних майданчиках, продовольчих ринках, ярмарках та в закладах громадського харчування;
    • 12 скарг на недотримання ветеринарного законодавства.