Шукати в розділі

  • 1. Станом на 31.07.2017 року відділом адміністративної практики отримано 76 погоджень.

    Підготовлено 43 наказів (з них позапланових – 33 та 10 - планових) й відповідно 51 направлення (з них позапланових – 41 та 10 - планових).

    2. Проведено позапланових заходів державного нагляду (контролю):
    • виключно спеціалістами відділу адміністративної практики – 2;
    • сумісно з управліннями захисту прав споживачів, безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини та державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства – 31;
    • виключно спеціалістами управлінь захисту прав споживачів, безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини та державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства – 4;
    3. За результатами проведених позапланових заходів державного нагляду (контролю):
    • у 6 випадках повернуто коштів на суму 31778 грн.;
    • у 16 випадках надано роз’яснення з питань викладених у зверненні;
    • у 4 випадках встановлено порушення санітарного законодавства, складено приписи;
    • у 3 випадках порушення санітарного законодавства не встановлено;
    • у 4 випадках заходи державного нагляду (контролю) не проводились у зв’язку з відсутністю суб’єктів господарювання за вказаними адресами;
    • у 2 випадках заходи державного нагляду (контролю) не проводились -  діяльність здійснюють інші суб’єкти господарювання;
    • у 1 випадку встановлено порушення умов договору;
    • у 1 випадку проведено обмін товару;
    • у 1 випадку (перевірка виконання припису) без порушень.
    4. Проведено планових заходів державного нагляду (контролю) сумісно з управліннями захисту прав споживачів, безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини та державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства – 3;

    5. За результатами проведених планових заходів державного нагляду (контролю):
    • у 3 випадках виявлені порушення вимог законодавства безпечності харчових продуктів, складено припис.