Оголошення

Новини

Аналіз звернень за січень 2020 року


Головне управління Держпродспоживслужби в  м. Києві отримало та розглянуло 595 звернень від громадян, у тому числі 95, що надійшли поштою, 446 – на електронну адресу, по телефону – 12 та під час особистого прийому – 42.
Із загальної кількості отриманих звернень: 10 (1,7%) – було отримано від Київської міської та районних державних адміністрацій, 1 (0,2%) – з правоохоронних органів, 345 (58,0%) – з Держпродспоживслужби України (у т.ч. 202 – Урядова гаряча лінія),  208 (35,0%) – безпосередньо від заявників та 31 (5,2%) – з інших установ та організацій (таблиця 2).
Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушують питання щодо недотримання вимог чинного законодавства:
1.          у сфері захисту прав споживачів – 496 (83,4%), а саме:
·          276  звернень щодо неналежної якості послуг у різних сферах (в т.ч. 75 скарг на якість житлово-комунальних послуг);
·          160 звернень про порушення прав споживачів у сфері торгівлі непродовольчими та продовольчими товарами;
·          31 скарга на порушення правил торгівлі та некоректну поведінку персоналу.
2.       у сфері державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства – 64 (10,8 %), а саме:
·          22 скарги на погіршення умов проживання через шкідливий вплив фізичних факторів середовища (шум, вібрація, електромагнітне випромінювання);
·          21 скарга на забруднення атмосферного повітря, ґрунту та водойм;
·          14 звернень стосовно порушення санітарних норм та правил суб’єктами господарювання.
3.       у галузі ветеринарної медицини та безпечності харчових продуктів – 30 (5,0%), а саме:
·          27 скарг на реалізацію неякісних харчових продуктів на торгівельних майданчиках, продовольчих ринках, ярмарках та в закладах громадського харчування;
·          3 скарги на недотримання ветеринарного законодавства.
Крім того, спеціалістами Відділу розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації протягом звітного періоду надавались усні консультації громадянам, що звертались на телефон «гаряча лінія» Головного управління Держпродспоживслужби в м. Києві або безпосередньо під час особистого прийому.
Автор: Редактор від 03.02.2020