Оголошення

Новини

У Києві за порушення законодавства про рекламу застосовано штрафні санкції у 51 тис. грн


Фахівці Головного управління Держпродспоживслужби в м. Києві в рамках контролю за дотриманням законодавства про рекламу у серпні провели низку заходів з аналізу інформації рекламного характеру.
 
У рамках проведення контролю за ознаками порушень Закону України «Про рекламу» розглянуто 18 справ.
 
За результатами розгляду у серпні 2020 року до рекламодавців буде застосовано штрафні санкції на загальну суму 51 тис. грн.
 
Відповідно до частини другої статті 22 Закону України «Про рекламу» прийнято рішення про заборону розповсюдження зовнішньої реклами алкогольних напоїв.
 
Додатково повідомляємо, що у серпні 2020 року суб’єкти господарювання, які допустили порушення законодавства про рекламу на території столиці перерахували до державного бюджету 18 тис. грн.  


Автор: Редактор від 04.09.2020