Новини

У травні розглянуто 447 звернень громадян


Спеціалісти Головного управління Держпродспоживслужби в  м. Києві отримали та розглянули 447 звернень від громадян, у тому числі 51, що надійшло поштою, 373 – на електронну адресу 17 – прийнятих телефоном.
 
Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушували питання щодо недотримання вимог чинного законодавства:
1.          У сфері захисту прав споживачів – 304 (68%), а саме:
·          139  звернень щодо неналежної якості послуг у різних сферах (в т.ч. 30 скарг на якість житлово-комунальних послуг);
·          128 звернень про порушення прав споживачів у сфері торгівлі непродовольчими та продовольчими товарами;
·          25 скарг на порушення правил торгівлі та некоректну поведінку персоналу.
2.       У сфері державних регульованих цін – 19 (4,3%).
3.       У сфері державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства – 60 (13,4%), а саме:
·          29 звернень стосовно порушення санітарних норм та правил суб’єктами господарювання;
·          8 звернень щодо забруднення атмосферного повітря, ґрунту та водойм;
·          4 скарги на неналежний санітарний стан будинків та прибудинкових територій;
·          10 звернень з питань охорони здоров’я.
4.     У галузі ветеринарної медицини та безпечності харчових продуктів – 62 (13,9%).
 
Із загальної кількості отриманих звернень: 27 (6%) – було отримано від Київської міської та районних державних адміністрацій, 243 (54,4%) – з Держпродспоживслужби України (у т.ч. 147 – Урядова гаряча лінія),  151 (33,8%) – безпосередньо від заявників та 26 (5,8%) – з інших установ та організацій.
 
Від початку 2020 року до ГУ Держпродспоживслужби м. Києва надійшло більше 3 тис. звернень. Найчастіше громадяни скаржилися на отримання неякісних послуг, придбання неякісних товарів  та порушення санітарного законодавства суб’єектами господарювання. 



Автор: Редактор від 10.06.2020