Оголошення

Новини

У квітні розглянуто 655 звернень


У квітні 2020 року спеціалісти Головного управлінням Держпродспоживслужби в м. Києві отримали та розглянули 655 звернень від громадян, у тому числі 110,  що надійшли поштою, 519 –  на електронну адресу.

Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушують питання щодо недотримання вимог чинного законодавства:
1.          у сфері захисту прав споживачів – 349 (53,3%), а саме:
  • 183  звернення щодо неналежної якості послуг у різних сферах (в т.ч. 32 скарги на якість житлово-комунальних послуг);
  • 110 звернень про порушення прав споживачів у сфері торгівлі непродовольчими та продовольчими товарами;
  • 39 скарг на порушення правил торгівлі та некоректну поведінку персоналу.
2.       У сфері державних регульованих цін – 64 (9,8%).
3.       у сфері державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства – 133 (20,3 %), а саме:
  • 85 звернень стосовно порушення санітарних норм та правил суб’єктами господарювання;
  • 20 скарг на неналежний санітарний стан будинків та прибудинкових територій
  • 19 звернень щодо забруднення атмосферного повітря, ґрунту та водойм.
4.       у галузі ветеринарної медицини та безпечності харчових продуктів – 105 (16,0%), а саме:
  • 104 скарги на реалізацію неякісних харчових продуктів на торгівельних майданчиках, продовольчих ринках, ярмарках та в закладах громадського харчування;
  • одне звернення на недотримання ветеринарного законодавства.
 
Із загальної кількості отриманих звернень: 54 (8,2%) – було отримано від Київської міської та районних державних адміністрацій, 5 (0,8%) – з правоохоронних органів, 394 (60,2%) – з Держпродспоживслужби України (у т.ч. 235 – Урядова гаряча лінія),  180 (27,5%) – безпосередньо від заявників та 22 (3,4%) – з інших установ та організацій.



Автор: Редактор від 04.05.2020