Оголошення

Статті

Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 11 місяців 2019 року

Відповідно до вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України, Кабінету Міністрів України в Головному управлінні Держпродспоживслужби в м. Києві протягом 11 місяців 2019 року здійснювалася робота щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення.

За цей період Головним управлінням Держпродспоживслужби в м. Києві було отримано та розглянуто 7999 звернень від громадян, у тому числі 4051 що надійшли поштою, 2851 –  на електронну адресу, по телефону – 94 та під час особистого прийому – 1003

З загальної кількості отриманих звернень: 301 (3,8%) – було отримано від Київської міської та районних державних адміністрацій, 51 (0,6%) – з правоохоронних органів, 2776 (34,7%) – з Держпродспоживслужби України     (у т.ч. 1645 – Урядова гаряча лінія),  4672 (58,4%) – безпосередньо від заявників та 199 (2,5%) – з інших установ та організацій 

Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушують питання щодо недотримання вимог чинного законодавства:
1. у сфері захисту прав споживачів – 6534 (81,7%):
  • 2519 скарг з питань цінової політики;
  • 2060 звернень щодо неналежної якості послуг у різних сферах        (в т.ч. 537 скарг на якість житлово-комунальних послуг та 42 – на фінансові і банківські послуги);
  • 1399 звернень про порушення прав споживачів у сфері торгівлі непродовольчими та продовольчими товарами;
  • 390 скарг на порушення правил торгівлі та некоректну поведінку персоналу;
  • 70 звернень споживачів реклами.
2. у сфері державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства – 913 (11,4 %):
  • 354 звернення стосовно порушення санітарних норм та правил суб’єктами господарювання;
  • 263  скарги на погіршення умов проживання через шкідливий вплив фізичних факторів середовища (шум, вібрація, електромагнітне випромінювання);
  • 161 скарга на забруднення атмосферного повітря, ґрунту та водойм;
  • 92 скарги на неналежний санітарний стан житлових будинків та прибудинкових територій.
3. у галузі ветеринарної медицини та безпечності харчових продуктів – 487 (6,1%):
  • 457 скарг на реалізацію неякісних харчових продуктів на торгівельних майданчиках, продовольчих ринках, ярмарках та в закладах громадського харчування;
  • 30 скарг на недотримання ветеринарного законодавства.
.


Автор: pressa від 09.12.2019





  

Відеорепортаж