Оголошення

Статті

22 секрета, які приховують виробники продуктів харчування

У 100 грамах арахісового масла може міститися до 30 комах, а багато сиру - насправді не сир. Виробники продуктів харчування приховують чимало секретів. Часто це не впливає на наше здоров'я, але ми ж хочемо знати, що їмо, чи не так?

Вашій увазі огляд думок керівників компаній, маркетологів і вчених про виготовлення продукції, яку ви споживаєте, за даними AgroPortal

Почнемо з фактів

1. «Під час дослідження великих підприємств харчової промисловості ми виявили, що 99% цих компаній виробляють низькокалорійні продукти. Для нас це виявилося сюрпризом. Я думаю, що вони рухаються в правильному напрямку », - говорить директор Ініціативи з проблем ожиріння в Інституті Гудзона Ханк Карделла.

2. «Споживачі хочуть отримувати більше натуральних інгредієнтів, знати, звідки беруться продукти, які вони споживають. Кмітливі виробники користуються цим. Наприклад, Nestlé намагається позбутися від штучних ароматів в своїй шоколадної пасти. Kraft видаляє штучні барвники з деяких видів макаронів і сирів. А деякі фаст-фуди видаляють антибіотики з курятини », - розповідає директор Ініціативи з проблем ожиріння в Інституті Гудзона Ханк Карделла.

3. Вираз «неправильна доза може стати отрутою »- дуже важливе в сфері харчування, особливо коли мова йде про натуральні смаки і забарвленням. Всі харчові інгредієнти і поживні речовини, навіть ті, які нам необхідно споживати, мають свій поріг небезпеки », - говорить кандидат технічних наук і фахівець харчової галузі Канта шовку.

4. «Органічні продукти є відносно новою ланкою в харчовій індустрії, тому виробники так агресивно борються за частку ринку. Компанії можуть збільшити продажі, переконавши вас в тому, що всі хімічні речовини є поганими, пестициди є поганими, ГМО є поганими, проте деякі з них тверджень не мають ніякого наукового обгрунтування. Це робить дану нішу заплутаною для споживачів », - говорить фахівець харчової галузі, професор Університету штату Іллінойс в Урбана-Шампо Брюс Шасс.


5. «Якщо ви не знайомі з інгредієнтами продуктів, якщо ви не можете їх вимовити, тоді не варто цей продукт взагалі їсти. Наприклад, рибофлавін, кобаламин і піридоксамін. Це складні слова, які відбивают у нас апетит. Тому, я рекомендую не вживати продукти, інгредієнтів яких ви не знаєте », - радить кандидат технічних наук і фахівець харчової галузі Канта шовку.

6. «Мене зводить з розуму, коли люди говорять, що всі торговці продовольством намагаються нажитися на них. Для кожного бренду, над яким я працював, дослідження споживачів є нарізним каменем. Запуск нового продукту завжди починаються з дослідження потреб споживачів, а не потреб бізнесу », - констатує головний маркетинговий директор на фермах Bolthouse, яка раніше працювала в Pinkberry, Red Bull, Nestlé і Kraft, Сюзанна Гіннестро.розкодовані інгредієнти

7. «Люди не сприймають синтетичні ароматизатори. Але у нас немає достатніх природних джерел для їх видобутку. Візьміть, наприклад, ваніль, її добувають з ліан. Однак ми знайшли альтернативу - ванілін з водоростей. Він смачний, пахне і діє, як звичайна ваніль, і ви не знайдете жодної різниці », - говорить кандидат технічних наук і вчений в харчовій сфері Канта шовку.


8. «Люди думають, що крекер - це здоровий продукт, проте він так само, як і чіпси, шкідливий для вашого організму. Ваш улюблений крекер містить ароматизатори, елементи жиру, солі та цукру. Такі консерванти можуть зберігатися на полицях протягом року. Крім того, цільнозерновий крекер зустрічається рідко, 99% - це сухарі », - каже колишній виконавчий директор по маркетингу Брюс Бредлі.

9. «Деякі виробники приховують наявність цукру, замінюючи його різними назвами - кукурудзяний сироп з високим вмістом фруктози, кристали очерету, декстроза, випарений тростинний сік або концентрат фруктового соку. Коли в продуктах міститься велика кількість цукру, то деякі компанії навмисно використовують додаткові назви », - розповідає доктор медичних наук, голова відділу харчування Гарвардської школи громадського здоров'я Уолтер Уіллет.



10. «Управління по санітарному нагляду за якістю харчових продуктів і медикаментів дозволяє певний відсоток вмісту комах (від збору врожаю, виробничого процесу і т. Д.) В продуктах. Арахісове масло може мати до 100 грамів комах. Це абсолютно не впливає на стан здоров'я людей, але вони повинні це знати », - говорить кандидат технічних наук Майкл Якобсон.

«Фальшива» їжа

11. «Багато сирних виробів - це не сир. Щоб заощадити гроші і спростити виробничий процес, виробники замінюють молоко молочним білковим концентратом або концентратом молочної сироватки. За правилами Управління з санітарного нагляду за якістю харчових продуктів і медикаментів, ці продукти не можна назвати сиром, замість цього їх називаються пастеризованими готовими сирними продуктами », - розповідає автор Pandora's Lunchbox Мелані Уорнер.

12. «Для того, щоб продукт називався морозивом, він повинен містити як мінімум 10% молочного жиру. Якщо його менше, то це вже не морозиво. Почитавши уважно етикетки, можна побачити, що багато продуктів називають замороженими молочними десертами », - каже головний маркетинговий директор Wink Frozen Desserts Йордан Піерсон.

13. «Оливкова олія насправді може бути низькоякісною. У нашому дослідженні близько 70% пляшок, витягнутих з полиць супермаркетів, були або знежирені або не відповідали критеріям. Для того, щоб знайти гарне масло, потрібно вибирати скляну темну пляшку, яка захищає масло від світла. Звертайте увагу також на ті пляшки, на яких вказана дата врожаю », - рекомендує фахівець з Каліфорнійського університету Девіс.

Продукти, які не можуть бути «здоровими»

14. «Коли на наклейці на м'ясі пишеться, що нітратів або нітритів немає - це брехня. Більшість з цих продуктів містять селерний порошок, який має дуже високий вміст натуральних нітратів, і перетворює його в хімічну речовину », - говорить кандидат технічних наук і фахівець в харчовій сфері Джозеф Себранек.


15. «Кожен знає про неймовірні переваги чаю для здоров'я людини, але чай в пляшках не має таких переваг, адже він повинен бути свіжозаварений», - каже Кетрін Талмадге.

Чому ми купуємо те, що купуємо

16. «Якщо на продукті є зелена етикетка, то це говорить про його великий корисності. Ми провели експеримент: показували людям дві ідентичні цукеркові обгортки, одна з них була зеленою, а інша - червоною. Люди частіше говорили, що зелений продукт більш корисний », - говорить директор Корпорації соціального пізнання і комунікаційної лабораторії Корнелла Джонатон Шулд.

17. «На своїх упаковках ми використовуємо потужні візуальні зображення, щоб зв'язатися з вами на емоційному рівні. Наприклад, на упаковці з макаронами є напис «ви знаєте, що любите їх» і поруч зображена усміхнена людина. Ця локшина фактично змушує споживачів посміхатися », - розповідає консультант з розробки упаковки та президент проекту Force Тед Мінінні.

Зазернемо всередину

18. «Багато людей скаржаться на ціни в кафе і ресторанах, проте мало хто знає, що сім'ї США витрачають лише 5,6% своїх наявних доходів на продукти харчування, що споживаються в будинку, в основному вони харчуються в закладах», - розповідає виконавчий віце президент по комунікації в Асоціації виробників продуктів харчування Роджер Лоу.

19. «Іноді зручність упаковки відіграє важливу роль в просуванні бренду. Plum Organics почав випускати дитяче харчування в маленьких ємностях, а Domino Sugar замінив свою паперову упаковку на пляшкову », - говорить Тед Мінін.Корисні поради від харчових магазинів

20. «Зернові не такі вже й корисні, як про них розповідають. Виробничий процес знищує багато природного, навіть якщо продукт містить незбиране зерно. Ось чому практично в кожному зерновому продукті є довгий список добавок вітамінів і мінералів », - розповідає Мелані Уорнер.


21. «Якщо ви схильні до діабету, купуйте звичайну пасту замість цільної пшениці. Макарони з цільної пшениці мають більше крохмалю, ніж звичайні », - радить кандидат технічних наук і фахівець харчової галузі Канта шовку.

22. «Ця рекомендація є найкращою: їжте більше фруктів і овочів, якщо ви хочете бути здоровими», - рекомендує Брюс Бредлі.


Автор: pressa від 14.05.2018





  

Відеорепортаж